lördag 14 april 2018

Helgfrågan v. 15


Höll sånär på att glömma bort helgfrågan som Mias bokhörna ställer varje helg. Veckans frågor lyder som följer:

Vad tycker du om kommentargranskning på bloggar?
Jag har som Mia råkat kommentera två gånger då jag inte sett min kommentar, för att sedan upptäcka att det är kommentargranskning på bloggen. Det är så klart upp till var och en hur man väljer att göra. Själv har jag inte detta på min blogg utan tycker att det är kul att besökarnas kommentarer kommer upp direkt. Har varit förskonad från massa struntkommentarer  så det har aldrig varit något problem.

Bonusfråga: Vad är du inte så bra på, där du skulle behöva en hjälpande hand?
Jag är rent urusel på att baka kanelbullar. Vill man ha hembakta sådana hos mig så är det säkrast att maken bakar 😄


8 kommentarer:

  1. det blit ju helt dött om man inte kan se ens sin egen kommentar - eller så kan man köpa bullar själv :) Maken och jag delar ofta en kanelbulle, räcker gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir nog oftast att man köper bullar numera. Var mer hembakt när man hade barn hemma.

      Radera
  2. Jag gör suveränt goda kanelbullar, men har inga ungar hemma som äter dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir mest barnbarnen som äter kanelbullar när de hälsar på.

      Radera
  3. Jag tycker det är bra att det finns möjlighet att granska kommentarerna själv först innan de publiceras

    SvaraRadera
  4. Haha ... där försvann tydligen min kommentar. Säkert mitt eget fel :)

    SvaraRadera
  5. Jag är faktiskt inte jättebra på just bullar heller, helst bakar jag annat.

    SvaraRadera
  6. Jag bakar sällan, men det finns ju att köpa så... ;)

    SvaraRadera