fredag 10 november 2017

Helgfrågan v. 45


Jaha, då var det åter helg då. Tänk vad veckorna går fort. Helg innebär också att man skall svara på frågor hos Mias bokhörna. Helgens frågor lyder:

Vad läser du nu?
Just nu läser jag Vindens namn del 1 av Pathrick Rothfuss. Har snart läst 100 sidor och nu tycker jag att den börjar bli intressant. Men den har känts lite trög inledningsvis.


Bonusfråga: Vad skall du göra i helgen?
Jag behöver nog gå och handla några grejer i morgon och på lördag eftermiddag är ett tvättpass bokat, men resten av helgen skall jag bara ta det lugnt och göra minsta möjliga.

12 kommentarer:

  1. Låter så skönt med en lugn helg!

    SvaraRadera
  2. Den boken ska jag också läsa någon gång. Tänker bara att jag ska bli klar med några andra pågående fantasyserier först så det lär väl dröja några år antar jag ;)

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talas om men känns som en bok jag skulle gilla. Hoppas den slutar bättre än den började.

    SvaraRadera
  4. Patrick Rothfuss har jag på min nyfiken-på-lista, det känns som att jag skulle vilja prova på något av honom.

    SvaraRadera
  5. Har inte läst något av Rothfuss, har fått för mig att jag inte gillar episk fantasy. Vilket är väldigt knasigt eftersom jag älskar GoT och går i spinn av Maas Glastronen osv...
    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Känner inte till boken/författaren. Skönt när det lossnar lite efter en trög inledning på en bok. Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvaraRadera
  7. Åh den boken har jag också varit nyfiken på men är rädd för precis det du skrev, att den ska vara seg.

    SvaraRadera
  8. Känner till författaren men har inte läst något. Än. :)

    SvaraRadera
  9. Vilken skön helg!! :) Hoppas du fick läst det du ville läsa :)

    SvaraRadera
  10. Jag vill med ha lugna helger men det blir aldrig så.

    SvaraRadera