söndag 9 juli 2017

Läs-a-lot sommar 2017, dag 5 & 6


Jag, liksom många fler deltar i Läs-a-lot sommar 2017, ett event som Nellons bokblogg håller i. Nu har jag tänkt att berätta lite hur det gått dag 5 och 6. Det har gått lite småtrögt med läsningen några dagar men de senaste dagarna har det flutit på lite bättre.

Dag 5 läste jag ut de sista 118 sidorna i Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman. Efter det så påbörjade jag Stormen kommer av Erin Hunter. Detta är fjärde boken i ungdomsserien Warriors. I den boken hann jag läsa 241 sidor.

Dag 6 läste jag de sista 116 sidorna i Stormen kommer och så påbörjade jag Det lilla bageriet på Strandpromenaden av Jenny Colgan. Läste 220 sidor i den boken. Nedan kan ni se i siffror hur Läs-a-lot gått så här långt.


Lästa sidor dag 1: 236
Lästa sidor dag 2: 115
Lästa sidor dag 3: 70
Lästa sidor dag 4: 122
Lästa sidor dag 5: 359
Lästa sidor dag 6: 336
Antal utlästa böcker: 3
Totalt antal lästa sidor: 1238 


3 kommentarer:

  1. mysiga böcker, så mycket har inte jag läst

    SvaraRadera
  2. Går ju riktigt bra för dig med! :)

    SvaraRadera
  3. Det går ju riktigt bra för dig!
    Älskar Mormor hälsar och säger förlåt. Tycker att det är Backmans bästa hittills.

    SvaraRadera