lördag 1 juli 2017

Helgfrågan v. 26


Ja då är det dags att svara på Helgfrågan hos Mias bokhörna igen. Med tanke på att det varit diskussioner om huruvida bokbloggen håller på att dö ut och scoiala medier håller på att ta över så frågar Mia:

Har ni Instagram eller Facebook? Vilket föredrar ni? Eller har ni något annat?

Jag hoppas verkligen inte att bokbloggen är på utdöende, för jag gillar själv att bokblogga och gillar att kika in på andras bloggar. Men visst har även jag skaffat både Facebook och Instagram. Har både ett privat Facebook och ett för bloggen. På det som är för bloggen är jag inte jätteaktiv. Glömmer ofta att lägga upp inlägg där. Men Instagram gillar jag. Eftersom jag själv älskar att fotografera så passar det mig jättemycket. Tycker att det är supertrevligt att kika på bilder hos andra.

På Instagram heter jag @mestlenasgodsaker

 

4 kommentarer:

  1. Jag gillar också Instagram.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Instagram massor men det är lätt att drunkna i mängden.

    SvaraRadera
  3. bloggen åt böckerna och Instagram åt bilderna

    SvaraRadera
  4. Bilder är kul och Instagram är väldigt användarvänligt. Förutom det att posterna inte kommer i ordning då :)

    SvaraRadera