torsdag 20 april 2017

Hett i hyllan #88


Så här på torsdagskvällen kom jag på att det visst var dags för att delta i veckans Hett i hyllan. Det är Bokföring enligt Monika som håller i detta. Här skall vi plocka fram och visa upp de där böckerna som stått och samlat damm i eviga tider i våra bokhyllor.

Veckas heta bok blir Julia av Anne Fortier. Köpte boken strax efter den kom ut i pocket 2012. Boken handlar om Julia, som ärver en nyckel till ett bankfack. Detta kommer tydligen att leda till att gamla familjehemligheter kommer upp till ytan. Köpte boken för att jag tyckte att den verkade intressant. Men det får jag ju aldrig veta om den aldrig blir läst 😄


3 kommentarer:

  1. Ja se den har jag med, låter jättebra men ändå blir de liggande.

    SvaraRadera
  2. Den har jag inte hört om innan, men låter som en spännande bok. Jag gillar sådana familjesagor med en massa hemligheter ;)

    SvaraRadera
  3. Den har jag faktiskt inte hört talas om, men visst låter den väl spännande :)

    SvaraRadera