torsdag 24 november 2016

Hett i hyllan #67


Nu när det åter är torsdag då är det som vanligt dags att delta i Hett i hyllan som Bokföring enligt Monika håller i. Här skall vi leta upp de där böckerna som stått i bokhyllan och samlat damm ett bra tag. De får här komma fram i ljuset och visa upp sig. Denna veckan blir det en bok som stått i hyllan i snart två år. Det är Stalins hämnd som är skriven av Niclas Sennerteg. Det är en bok som handlar om hur Röda armén återerövrar mark från Tyskarna och det utspelar sig under åren 1944-1945. Den här boken verkar jätteintressant och nu när jag hittat den i hyllan igen så vill jag läsa den snart.

 

8 kommentarer:

  1. Om jag hade haft den så skulle den nog också samla damm ;)

    SvaraRadera
  2. Låter intressant och som en bok som min man skulle älska!

    SvaraRadera
  3. Mycket bra bok, otäck och intressant.

    SvaraRadera
  4. Verkar som en intressant bok. Kände inte till denna tidigare.

    SvaraRadera
  5. jag ser en del intressanta dokument i svt

    SvaraRadera