söndag 4 september 2016

Månadssammanfattning augusti 2016

Aningen försenad kommer nu min månadssammanfattning på vad jag läst och sett i augusti, en månad som för övrigt bara försvann i ett huj. Har hunnit läsa sådär lite lagom med böcker, serierna jag håller på med har jag fortsatt med, men film har det blivit dåligt med.

Lästa böcker i augusti:

50. Clare Mackintosh - Jag lät dig gå   
51. Ingmar Karlsson - Arvet från Bagdad  
52. Zlatan Ibrahimović & David Lagercrantz - Jag är Zlatan(lättläst)  
53. Belinda Bauer - Skuggsida  
54. Elsie Lindqvist - Ängeln på Malmskillnadsgatan   
55. Khaled Hosseini - Tusen strålande solar   
56. Harper Lee - Ställ ut en väktare 

Antal lästa böcker: 7
Totalt antal lästa sidor: 2139 

Film jag sett:


Serier under augusti:


2 kommentarer:

  1. Visst försvann augusti bara iväg? Svårt att förstå var månaden tog vägen... Men du verkar ändå ha hunnit med en del bra böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla augusti månads böcker var riktigt bra.

      Radera