tisdag 19 juli 2016

Läs-a-lot sommar -16, dag 7 samt sammanfattning


Den senaste veckan så har jag deltagit i sommarens läs-a-lot som Nellons bokblogg hållit i. I går var dag 7, alltså sista dagen och det blev inte jättemycket läst. Läste i Rosensällskapet av Marie Lu och hann bara läsa 50 sidor. Men jag är nöjd ändå. Jag hade ju bestämt att inte pressa läsningen utan ta det i den takt jag orkade och det har jag gjort. Nedan kommer en sammanfattning av hur hela veckan sett ut.

Började läs-a-lot med att läsa ut de två böcker som jag höll på med och det var:

Elizabeth är försvunnen av Emma Healey, 100 sidor
Johanssons liv, arbetsglädje och återuppståndelse av Henrik Johansson, 32 sidor

 
Har läst ut:

När inget annat återstår av Mats Ahlstedt, 296 sidor
Misstag i Moskva av Simone de Beauvoir, 122 sidor

 
Har påbörjat:

Rosensällskapet av Marie Lu, 60 sidor 


Totalt antal lästa sidor är: 610


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar