fredag 27 maj 2016

Veckans bokbloggsfråga - vecka 21


Barnboksbloggen har som vanligt en bokbloggsfråga även denna veckan. Den lyder:

Hur skiljer du mellan lästa och olästa böcker i dina bokhyllor och hur håller du koll på vilka böcker du lånat(t ex biblioteksböcker)och vilka böcker du skall blogga om(t ex recensionsexemplar)?

Jag har haft en speciell bokhylla där jag haft alla mina lästa böcker och speciella hyllor för olästa. Men nu är lästhyllan full så nu får jag ställa lästa på specifika hyllplan i en annan bokhylla. Så än har jag kontroll :)
   Lånar väldigt sällan böcker eftersom jag har så många olästa böcker i mina egna hyllor så det har jag inga problem med.
   Böckerna som jag skall blogga om lägger jag direkt på skrivbordet där min stationära dator står.

1 kommentar:

  1. Jag blandar mina lästa och olästa och än så länge har jag koll på vilka jag läst och inte :)

    SvaraRadera