tisdag 15 mars 2016

Top ten tuesday - Vårens TBR


Hos bloggen The Broke and the Bookish så är det åter Top Ten Tuesday. Jag har inte deltagit på ett tag, men nu är det dags. Denna veckans uppgift lyder:

Top ten books on your spring TBR

1. Scarlet av Merissa Meyer
2. En drottnings löfte av C.W. Gortner
3. Dimma över Darjeeling av Mikael Bergstrand
4. Galveston av Nic Pizzolatto
5. Själarnas bok av James Oswald
6. Konspiration Olof Palme av Gunnar Wall
7. Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr
8. Blod & stjärnstoft av Laini Taylor
9. Maze Runner: I solstormens spår av James Dashner
10. Själlös av Gail Carriger

3 kommentarer:

  1. Ljuset vi inte ser borde jag också läsa snart :)

    SvaraRadera
  2. Galveston ja, den borde jag också ta tag i snart :)

    SvaraRadera
  3. Själlös står på min TBR - lista också, den långa versionen. Doerr funderar jag på också

    SvaraRadera