fredag 12 februari 2016

Helgläsning vecka 6, 2016

Ja då är det fredag igen. Veckan har varit både rolig och jobbig. Har haft problem med nattsömnen flera nätter, varit på läkarbesök och kroppen har gjort extra ont. På den positiva sidan har varit ett besök hos föräldrarna och besök av barnbarn.

Nu är det i alla fall dags att kika på vad jag skall läsa under helgen. Har först och främst tänkt fokusera på Det röda fältet av Mo Yan , vilken jag precis har börjat på. Blir jag klar med den så ger jag mig på en kortis och det är Kungamördaren av Hans-Olov Öberg, en bok som jag inte vet ett dugg om.

Ja så får det se ut i helgen! Nä förresten, barn och barnbarn kommer hit på alla hjärtans dag på söndag också. Då skall vi äta en röd och fin tårta hade vi tänkt :) 


2 kommentarer:

  1. Mo Yan-boken har ett väldigt vackert omslag och den verkar riktigt intressant.

    SvaraRadera
  2. Spännande böcker! Har inte läst någon av dem.

    SvaraRadera