onsdag 2 december 2015

Omslagsonsdag 2 december + dagens uppgift - Grönt

Så här i december så har Bokpotatens omslagsonsdag uppstått igen, vilket är riktigt roligt. Denna veckan är temat grönt. Även dagens uppgift har samma tema. Jag har valt omslag på böcker från min bokhylla och läsplatta, både lästa och olästa. Först kommer några gröningar för omslagsonsdag:

 
 

Favorit idag blir Ljuset vi inte ser. Tycker att det är fantastiskt fint.

För dagens uppgift så väljer jag omslaget till en Novellix-novell som jag köpte nyss. Tycker att det är så charmigt.


4 kommentarer:

  1. Där ser man - jag missade ju några självklara, t ex Ljuset vi inte ser...Jag gillar De utvalda - Monstrets dotter

    SvaraRadera
  2. Snyggt, Bergstrands andra vill jag läsa.

    SvaraRadera
  3. Omslag är så himla viktiga på böcker. "Man ska inte döma boken efter omslaget". MEN JAG GILLAR FINA OMSLAG OKEJ? kram

    SvaraRadera
  4. Många snygga omslag. Mina favoriter är Stolthet och fördom samt Galveston.

    SvaraRadera