fredag 9 oktober 2015

Helgläsning vecka 41, 2015

Helg igen och denna veckan har mina två yngsta barnbarn varit här ganska mycket. Lilla minstingen har varit sjuk så hon har fått vara här två dagar och hennes storasyster har kommit hit några dagar efter skolan. Alltid lika mysigt att få rå om dem.

Så till vad jag skall läsa under helgen. Har precis börjat läsa Johnny Panic och drömbibeln, vilken är en novell av Sylvia Plath. När jag avslutat den så tänker jag läsa Presidentens hatt av Antoine Laurain. Blir jag klar med den också så ger jag mig på Den du borde frukta av Ingrid Elfberg. Den boken läser jag för månadens spänningsutmaning. Ja mer än så lär jag inte hinna med.

Vad skall ni läsa under helgen?


4 kommentarer:

  1. Jag ska försöka läsa ut Natten jag dog :)

    SvaraRadera
  2. Presidentens hatt är jag lite nyfiken på :)

    SvaraRadera
  3. Ingrid Elfbergs bok är jag nyfiken på.
    Ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  4. Låter som en trevlig läsplan. Själv ska jag läsa ut Kalmars jägarinnor idag. Imorgon blir det bokcirkel! :)

    SvaraRadera