måndag 13 juli 2015

Läs-a-lot sommar 2015, dag 7

Ja, då var sista dagen i #läsalotsommar 2015 avklarad. Det har varit ett jätteroligt event. Tack till Nelly och Elin som hållit i det hela.

Inför läs-a-lot hade jag som mål att helst läsa ut tre böcker och minst 150 sidor per dag. Nådde inte riktigt upp till målet. Det blev två böcker och ca 135 sidor per dag om jag slår ut det över veckan. Är ändå ganska nöjd eftersom jag även gjort en hel del annat under veckan. Böckerna som blev utlästa var Invandrarna av Vilhelm Moberg och Fallet med de försvunna böckerna av Ian Sansom, två böcker som jag tänkt läsa en lång tid nu. Trevligt att äntligen få det gjort, för båda böckerna var så bra. Så här ser min statistik för veckan ut:


Antal lästa sidor dag 7: 204
Antal lästa sidor i spurterna: Spurt 1(0 sid), spurt 2(26 sid), spurt 3(36 sid), spurt 4(31 sid), spurt 5(35 sid)
Antal lästa sidor totalt: 949
Antal utlästa böcker totalt: 2
Antal spurtpoäng: 4


3 kommentarer:

  1. Jättebra Lena du klarade spurterna jättebra och två böcker bra resultat.

    SvaraRadera
  2. Tycker att du har gjort det jättebra! :)

    SvaraRadera
  3. Oj, bra jobbat att pricka spurterna och att du fått så mycket läst :)

    SvaraRadera