lördag 28 februari 2015

Slutuppdatering i #Hyllvärmare 2015


Har under månaden deltagit i en utmaning/tävling att Ta kontroll över bokhyllan eller som den kallats #Hyllvärmare 2015. Det är Anna på Fantastiska berättelser som hållit i denna. Denna utmaning innebar att vi skulle läsa böcker som stått länge i våra bokhyllor. Nu är vi inne på månadens sista dag. Inga fler böcker kommer att bli utlästa så det är dags att presentera hur det har gått.

Innan utmaningen började så fick vi presentera vad vi planerade att läsa under månaden. Jag vågade inte ta i för mycket utan nöjde mig med fyra böcker som jag presenterade i ett inlägg. Här kan ni se inlägget och även hur det gått.

Som ni ser så hade jag läst de fyra jag bestämt plus en ytterligare. Utöver dessa fem böcker har jag inte läst något mer så jag har alltså läst 100% hyllvärmare.

2 kommentarer:

  1. Hundra procent hyllvärmare även här. Höll mig kanske inte helt till de planerade dock ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att utmaningen gick bra :) Grattis!

    SvaraRadera