lördag 31 januari 2015

Shopping på Hemmakväll

Idag hade Hemmakväll helt galna priser. Alla filmer för 50 %. Klart man passar på. I Butiken köpte vi:


Boardwalk Empire säsong 4
The alias Smith & Jones the complete collection
NCIS: Los Angeles säsong 5
NCIS säsong 11 
Älskade filmklassiker av Astrid Lindgren 23 filmer

Från Hemmakvälls hemsida har vi även beställt:

Pippi Långstrump tv-serien
Boardwalk Empire säsong 5
Sons of Anarchy säsong 6

Kan väl säga att förutom dessa nya så har vi en hel del filmer och serier till som vi ej hunnit se, så vi behöver absolut inte känna oss sysslolösa.


5 kommentarer:

  1. Åh, den Astrid Lindgren-boxen skulle man ju ha satsat på men glömde helt av det idag :/

    SvaraRadera
  2. Åh Astrid Lindgren boxen skulle inte sitta fel.

    SvaraRadera
  3. Åh, den där Astrid Lindgren-boxen skulle jag mer än gärna vilja ha!! :)

    SvaraRadera
  4. Boardwalk Empire är en av mina favoritserier. Grymt spännande. Steve Buscemi i sitt esse. Sons of Anarchy borde jag se.

    SvaraRadera
  5. Jag shoppade också lite på Hemmakvälls "Movie Madness", kom hem med 4 tv-serier men det höll på att bli mycket mer men fick hejda mig lite ;)
    Var nära att jag köpte den där Astrid Lindgren-boxen till en väns barn men blev osäker på om de redan hade den så den åkte tillbaka in i hyllan.

    Sv: Ja tyvärr blir det så när annat kommer emellan, hoppas att jag kan ta igen det & läsa mer den här månaden.

    SvaraRadera