onsdag 31 december 2014

Månadssammanfattning december 2014

Ja då är vi framme vid sista dagen detta år och eftersom det i eftermiddag bär iväg ut till dottern med familj för att fira nyaftonskvällen, så passar jag nu på att göra min sammanfattning för december.

December månads böcker(fler än jag förväntat mig)

59. Jens Lapidus - VIP-rummet  
60. Erik Axl Sund - Glaskroppar
61. Veronica Roth - Four 
62. James Dashner - Maze Runner: I dödens labyrint 
63. Mo Yan - Den genomskinliga rättikan
64. Viktor Rydberg - Tomten(dikt, bilderbok)
65. Fredrik Backman - Britt-Marie var här  
66. Karin Björkegren Jones - Jag vill fan leva 

Tv-serier vi sett i december

 

Arrow säsong 1 och 2
Fresh Prince i Bel Air säsong 1 och säsong 2 påbörjad

Filmer under december

 
 
 

The lone ranger(månadens roligaste)
Maleficent
Transformers: Age of Extinction
G.I. Joe: The rise fo Cobra
G.I. Joe: Retaliation
The Enforcer
The Dead Pool
Sudden Impact
White Christmas(gammal klassiker)
Hobbit: Femhäraslaget(på bio)

3 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en härlig läsmånad :) Kul att du har sett Maleficent! Hoppas att du tyckte om den :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket du hunnit med! :)
    Arrow började jag titta på förut, men tappade under andra säsongen. Kanske borde jag börja se den ingen? :)

    SvaraRadera
  3. Vad du hinner med! Älskar allt som Johnny Depp är med i, eller gör mitt bästa för att göra det i allafall.
    Funderar på om jag ska läsa Erik Axl Sunds bok.

    SvaraRadera