torsdag 10 juli 2014

#Läsalotsommar 2014 - Dag 6(torsdag)

Jaha, då är näst sista dagen av läs-a-lot till ända. Orkar inte läsa en rad till idag. Läser fortfarande Livet deluxe av Jens Lapidus. Har bara ägnat mig åt den  idag. Tycker att läsningen hela veckan gått lite trögare än jag hoppats. Hade velat läsa ut fler böcker. Men det är inget att göra åt. Idag har jag varit iväg och handlat och sedan har jag haft en irriterande spänningshuvudvärk hela dagen som gjort att jag inte orkat läsa så mycket. Men lite blev det trots allt. Hoppas att jag hinner läsa ut boken i morgon när det är sista dagen, men vi får se. Skall ut och fika med barn och barnbarn under eftermiddagen, så jag får se hur mycket läsning det blir övrig tid.

Lästa sidor dag 6: 108
Totalt antal lästa sidor: 793
Spurtpoäng: 0 (spurt1: 0 sidor, spurt 2: 28 sidor, spurt 3: 0 sidor)
Antal utlästa böcker: 1

2 kommentarer:

  1. Har fått för mig att jag inte gillar Jens Lapidus. Men jag har inget belägg för det.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med läsningen, tycker jag! Jag skulle nog inte fixa att läsa 100 sidor per dag ens om jag verkligen försökte pressa mig till det.

    SvaraRadera