onsdag 9 april 2014

Omslagsonsdag #39 - På översta hyllan

Ytterligare en onsdag är här och hos Elen på Bokpotaten är det åter omslagsonsdag. Denna veckan skall vi leta fina bokomslag på översta hyllan i våra bokhyllor. 
Jag tänker absolut inte ta kort på mina hyllor eftersom det ser ut som världskriget i dem just nu. Hyllbristen gör att böckerna står i dubbla rader och ligger staplade på varandra. Inte snyggt alls. Jag har två bokhyllor och böckerna nedan är vad jag hittat:

 
 
 

Tycker att Ängelns lek och Vindens skugga är otroligt vackra!

5 kommentarer:

  1. Som alltid är jag svag för omslagen till Mobergs böcker :)

    SvaraRadera
  2. Säger som ovanstående, Mobergs böcker är vansinnigt fina.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Ängelns lek och Vindens skugga :) Det är alltid så snygga omslag på Zafóns böcker!

    SvaraRadera
  4. Vindens skugga har ett jättefint omslag! :)

    SvaraRadera