torsdag 26 december 2013

Läs-a-lot julen 2013

På grund av hälsoproblem så var jag osäker på om jag skulle delta i detta event som Bella och Nelly håller i nu under jul. Men bestämde mig ändå för att försöka. Eventet började klockan 00.00 den 25:e december och håller på fram till 00.00 den 1:a januari. Under denna tid skall man försöka läsa så mycket som möjligt. Man skall helst sätta upp några mål för sin läsning och mina mål är:

Läsa minst tre böcker
Läsa ett recensionsex.
Avsluta en serie

Detta är böckerna som jag tänkt läsa. Om det blir fler eller om jag inte hinner med återstår att se.




Håller för närvarande på att läsa Guld av Chris Cleave och har hunnit till sidan 132. Har inte hunnit läsa så många sidor som jag trott, men får försöka ta igen detta.



1 kommentar:

  1. Härligt att du kunde vara med =)
    Inte läst någon av dina val dock.
    Tack för titten hos mig.
    Kram Cissi

    SvaraRadera